Choklad-bagage

Egentligen tänkte jag bara resa med handbagage när jag nu till helgen flyger ner till Polen-landet. Men maken kom i sista stund på att han vill ha ner ett antal chokladaskar och har bokat på en resväska åt mig. Jag undrar vad flygplatspersonalen kommer tänka om de tittar på röntgenbilderna av min väska som kommer att innehålla:

- Åtta Aladdin-askar (Eller Paradis för den är faktiskt godare)
- En tetra med glögg (Om jag nu hittar den i tetraförpackning, för det ska finnas har killen på Systembolaget sagt)
- En påse sötmandel och lite russin (Finns säkert i Polen också, men kan vara bra för säkerhets skull)
- Dvd-filmen "Flickan som lekte med elden" (Vi hann aldrig se den andra delen i millenium-triologin på bio)
- Nikotin-tuggummi (De är dyra i Sverige, men det är inget mot vad de kostar i Polen)
- Hårvax (No comments...)
- Barnens julklappsönskelistor (Vi måste ha familjerådslag när vi ses)

Hrm... Har jag glömt något? Jo! Just det! Tandborste också :)
Jaha, då är det väl bara att börja packa då.


Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Hahahhahahaha ÅÅÅTTA askar:D inte illa!

2009-12-10 @ 09:01:19
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback