Dubbelbokad 2010

Nu har jag fixat till min nya almanacka för det kommande året. Sååå skönt att se hur ett helt år ligger tomt och obokat framför mig.

Om man bortser från jämna födelsedagar, studentfirande och andra högtider så består hela 2010 av blanka sidor och ofyllda dagar. Ja, sånär som på två viktiga bokade tider. Hur stora är oddsen att dessa två händelser ska inträffa samtidigt i min nya kalender? Inte troligt kan man tycka. Men när jag skulle skriva in dem i agendan så kan jag bara konstatera att jag lyckats med just det konststycket.

Den 1 februari 2010 klockan 10.00 har jag en bokad klipptid i Trosa.
Den 1 februari 2010 klockan 10.15 har jag en bokad tid för bilbesiktning i Södertälje.

Det är ju helt sjukt! Ett helt tomt år ligger serverat framför mig och de två ynka inbokade tider jag har inträffar samtidigt! Nåja. Får väl börja det nya året med att boka om. Och inte blir det mötet med Benke som ryker om någon nu inbillade sig det. Hellre tar jag körförbud på bilen än avstår mötet med frisören som i snart 30 år ombesörjt så att min blonda kalufs består (ja, bortsett från ett tillfälligt vinrött haveri som går till historien).

Gott slut 2009! Nu kör vi så det ryker rakt in i 2010! Jag tror det blir ett bra år :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tror att jag har någon bild här hemma på den vinröda kalufsen...

2010-01-01 @ 12:04:20
URL: http://sandraeh.blogspot.com
Postat av: Lillan

Det hoppas jag verkligen att du inte har!!! ;)

2010-01-02 @ 22:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback