Singapore, Borneo och Bali

Fick precis ett kvittrande samtal från dottern. Hon och pojkvännen ska boka resa i dag. De ska till Singapore och simma med delfiner, till Borneo och dyka och vandra på djungeläventyr och till Bali och surfa. Vad trist det lät... Not!
Som den kloka mor jag är (?) frågade jag hur de skulle fixa det ekonomiska. Inga problem, konstaterade dottern.
- I värsta fall har jag ju fonderna att ta av, det är ju sånt här man har fonder till, skrattade hon.
När jag muttrade något om att man ska tänka på pension också så skrattade hon ännu mer.
Jag vet. Och dottern vet. Jag är bara avundsjuk.
Undrar om man kan få följa med som en liten råtta i bagaget? Hoppas kan man ju...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, shit vad häftigt för dem!!! WOOOW! Om du får hänka som en råtta, tror du möjligheten finns att jag kan packas ner som en liten hamster eller nåt ;-)?? Jag är GRYMT avis på dem!

2009-11-11 @ 08:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback