Hur många skor är legalt?

Stressar som en tok.
Det är inte bara dotterns kalas som ska fixas och förberedas. Jag och maken drar på semester till Kanarieöarna tidigt tidigt i morgon bitti tillsammans med våra goda vänner. Som jag längtar! Så nu tvättar jag, stryker, packar och bakar till kalaset - SAMTIDIGT!

Men det jag känner störst stress inför är skorna. Hur många skor är legalt att ha med sig på en veckolång charter? Alltså... Jag vill ju ha de svarta högklackade, de vita björn borg-sandalerna, tofflor till poolen, joggingskorna för de raska morgonpromenaderna (hrm... vet man ju hur det brukar bli med den saken, men ändå), ett par svarta gympadojor att resa i och så bara måste jag ha mina urmysigt mjuka vita ballerinaskor. Nu ska vi se... Det blir sex par skor.
Kommer aldrig få det godkänt av maken.
Någon som vet hur många par man kan smuggla med i handväskan? Eller kan man ta två på sig samtidigt som jag alltså reser i? Skorna är onekligen upphov till stress just nu. Pust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback