Mot varmare breddgrader

Nu är det dags.

All disk efter 20-årsfesten är ren och undanplockad. Väskan packad och benen rakade.
Något sovande har det inte blivit för min del. Men det beror inte på grannarnas halloweenfest, även om de verkar ha en ofantligt rolig tillställning. Själv har jag snyltat lite på festmusiken. När de drog upp Kenta på högsta volym satt jag i kökssoffan, filade naglarna och sjöng med i refrängen: "Jag har väntat så länge på just denna dag"
Kändes ju lite passande för jag har verkligen längtat och väntat på den här dagen.

Nähä go vänner. Nu släcker jag ner och flyger till Kanarieöarna för en veckas latande på varmare breddgrader.

Hasta la vista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback