Badrum nummer 1

Sådär.
Då var badrum nummer 1 städat och klart. Eller nåja, nästan klart i alla fall.
Shit va jag känner mig duktig! Alltså i jämförelse med hur superduper lat jag varit de senaste veckorna. Har dessutom fått häcken ur vagnen och ställt in ett par blommor i duschen där de fått sig sitt julbad. Okej, kanske inte så mycket för att de var skitiga, utan mer för att de här blommorna slokade så kopiöst så jag ser det som min plikt att försöka återuppliva dem. Får väl se fram emot dagen om det hjälpte.

Hjälper gör i alla fall de här finfina våtservetterna för badrumsstädning som dottern tipsat mig om. HUR har jag klarat mig tidigare ett helt liv utan Cif våtservetter??? Det är en gåta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback