Eeeeh... Julgran? Någon?



Nej nej nej!!! Jag har inte varit och köpt julgran i dag.
Däremot har "någon" hittat mina gamla avdankade julgranar och funnit det lämpligt att släpa ner dem från skogens mörka vrå (= tomtgränsen) till att bli väl synliga i min trädgård.

Vad glad man blir. NOT!

Den som tror att det är en fjolårsgran som ligger där och skräpar har dock bedragit sig. Förra årets gran lyckades jag nämligen såga ner i typ molekyler. Eller nåja, kanske lite större bitar. Men ändå så pass små att de rymdes i tre stooora svarta sopsäckar.
Om jag körde säckarna på tippen? Nej nej nej. Inte jag inte. Hade jag haft vidvinkel på kameran hade ni sett säckarna stå lite längre ner åt höger i bild.
De här ruskgranarna som pryder bilden är istället troligen av 2008 och 2007 års modell om jag får gissa vilt.

Vet inte vad ni tänker, men jag har dragit en slutsats och viktig lärdom när jag under moget övervägande studerat de här två x-granarna under eftermiddagen.
Man ska satsa på kungsvarianten. Syns ju tydligt att det är den som står sig bäst i längden!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha! Kan inte göra annat än att skratta! Gud vad lustigt!

2010-12-18 @ 08:23:23
URL: http://sandraeh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback