Snart brinner luren upp

Missförstå mig inte nu, för jag ÄLSKAR att hela familjen är samlade igen.
Men herreguuuuud - vad det RINGER i min mobil!!!! Maken och dottern verkar ha någon form av tävling i vem som kan ringa mig flest gånger på kortast tid. Alltså, jag har bara lagt på luren så har den ringt igen - heeeela dagen!!!! Och frågorna från de tu är i det närmaste identiska.

- Vad ska jag köpa?
- Kan jag köpa det här?
- Vad säger du om det här köpet?
- Kan jag köpa det här?
- Jag kanske skulle köpa det här, vad tror du om det?
- Var köper jag det där?
- Det finns inte! Vad köper jag nu?

Alltså... Folk brukar säga åt mig att delegera, men jag inser ju så här en 78 samtal senare att det finns ett skäl till att jag föredrar att vara den som står för inköpen. Jisses... Min mobil brinner snart upp. De är faktiskt riktigt roliga de där två, maken och dottern. Sonen är mer sansad. Han har bara skickat ett sms.

Nähä! Här kan jag inte sitta och skriva, för nu ringer det igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback