Träningsmanick ger svar

Maken har införskaffat en crosstrainer. Typ en motionscykel fast man går. Ja, eller hur man nu ska beskriva den. Om jag gissar vilt så tror jag att det är den lilla datorn till träningsmanicken som maken tycker är roligast. Den kan nämligen ge svar på i vilken form man är i efter ett avslutat träningspass. Tyvärr verkar den inte ge de svar som maken ville höra.
- Nu har jag precis avslutat mitt första workoutpass, berättade maken och gjorde sedan en konstpaus.
- Enligt maskinen är jag 67 år, fet och i behov av hjärtbyte.

Dystert facit kan man tycka. Men maken lät ändå glad och tillade sedan glatt:
- Nu måste du köpa ett par skor och komma hit och träna!

Men hallå! Det är inte JAG som bedöms vara 67 år, fet och i behov av nytt hjärta! I alla fall inte vad jag vet om. Ännu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback