Galen helg

Vilken galen jobbhelg det har varit. Jag och min fotografkollega har slitit som djur i dagarna tre. Nyheterna har verkligen regnat över oss och sedan har vi försökt förvalta dem efter bästa förmåga. Och i den mån vi hunnit med. Men tänk vad mycket mer man skulle vilja hinna göra! Den här helgen har det bubblat i huvudet av idéer, men trots en bön till högre makter lyckades vi inte få mer än 24 timmar per dygn. Å andra sidan så fanns det ändå inte mer utrymme. Jo, jo. Jag vet. Webben är oändlig. Men det ska ju göras en pappersvariant också.

Efter det här tredagars jourpasset har jag nu äntligen landat hemma vid köksbordet. Passar på att micropausa lite medan jag funderar. Nä, förresten! Här kan jag inte sitta och såsa! Har massor av eftersatt hushållsarbete att hugga tag i! Vet bara inte var jag ska börja... I kaoset eller i oredan? Det är frågan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback