Världens bästa syrra

Oj. Vilken fest det blev i fredags...
Min älskade lillasyster tog examen och det firade vi så det stod härliga till med mycket bubbel i glasen, god mat och mängder av skratt. Det var en härlig och högtidlig avslutningsceremoni i Stockholm på dagen och sedan stod syrrans trädgård öppen för alla som ville vara med att fira att hon nu är färdig sjuksköterska.
Vet inte när jag hade så roligt senast, för kul var det.
Men så har jag också världens bästa syrra - alla kategorier!


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack! Har knappt fattat att det är sant men gud vad roligt det var att fira på riktigt! Jag njuter varje sekund i ditt sällskap när du sprudlar ikapp med bubblet...(men det gjorde ju jag oxå. Tack för att DU agerade Bindefelt och tack för allt! Ni är underbara allihop!!! Kram

2010-06-17 @ 10:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback