Örebro x 2

Håller på och gör mig klar för att hinna med bussen till jobbet. För att därifrån hoppa på nästa buss - mot Örebro. Japp. Ingen vanlig jourarbetsdag i dag inte. Dag före tidningsfri dag ska hela koncernen träffas i Örebro och... Och... Alltså, jag vet inte riktigt vad vi ska göra där om jag ska va helt ärlig. Men en föreläsare kommer i alla fall vara på plats. Och mannen som ska prata är Pär Johansson. Är namnet bekant? Det borde vara det efter höstens succéserie i SVT. För ni har väl inte missat Elvis i Glada Hudik?
En helt underbar tv-serie/dokumentär som visar att allt går. Bara man vill. Pär Johansson är mannen bakom teatergruppen och jag ser MYCKET fram emot att lyssna på honom.
Tror det här kan bli en osedvanligt trevlig arbetsdag.

Dessutom ska jag reka lite på arenan där vi ska vara. Se om jag hittar bästa smitvägarna, och hur man får bästa platserna - utan att egentligen ha någon plats. Nästa helg ska jag nämligen tillbaka till Örebro! Men då är det helt privat. Vi är tio "tjejer" (jag kallar oss så även om en arbetskollega skeptiskt lyfte på ögonbrynen när jag kallade oss tjejer) som ska se Ladies Night i Örebro nästa vecka. På samma arena. Mycket Örebro nu. Eller Öööörebrooo som de brukar säga ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback