Snälla Tomten...

Hej Tomten! Här kommer min önskelista!


Så började ett mail som damp ner i min Facebook i helgen. Okej, nu undrar ni hur det kommer sig att min 21-åriga dotter skickar önskelista till Tomten? Jo, det var nämligen så att jag häromdagen krävde att både dottern och 18-årige sonen nu omedelbums måste sätta på pränt vad de önskar sig i julklapp.
Nu är det dessvärre så att jag inte har Jultomtens mailadress så därför har jag bett barnen (jo, i mina ögon kommer de här två kanaljerna alltid vara barn) att skicka önskelistorna till mig - och så har jag lovat att se till att Tomten får dom.

Han (Jultomten) blir säkert jätteglad över dotterns önskelista...
Dottern hade förvisso varit flitig och lagt till bilder på kuddar och handdukar och dylikt som hon önskar sig, men sen avslutade hon med följande textrad och bild:

Och så vill jag ha en sån här:




Kommentarer
Postat av: Maria

Säg inget men ibland får man det man önskar sig...

2010-11-29 @ 19:09:29
Postat av: Lillan

Det är sant som det är sagt: Man ska vara försiktig med vad man önskar sig, för en dag kan man få det ;)

2010-11-30 @ 23:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback