Monday morning

Så fort jag satt mig i bilen de senaste veckorna så har samma låt spelats på radion. Monday morning. Denna måndagsmorgon var inget undantag. Inte hemresan från jobbet för en liten stund sen heller.
Okej, nu råkar jag gilla den här låten. Men det ivriga spelandet av den på radion (oavsett vilken kanal jag zappar in) gör mig ändå konfunderad.
När jag och maken bilade från Polenlandet till Berlin i mitten av maj månad så lyssnade vi jättemycket på den här låten som maken hittat på Spotify. Men... Hur kommer det sig att den spelas så friskt nu??? Det är ju ett halvår sen! Jag fattar det helt enkelt inte. Och nu börjar jag bli orolig för att radiokanalerna ska spela sönder låten för mig. De är i alla fall på god väg... I värsta fall kan den snart bli förknippad med måndagsmorgnar på riktigt. Och hur kul är det på en skala?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback