2-pack mirakel

Men hallå!!!
Varför - VARFÖR - har ingen talat om för mig att mirakeltrasor faktiskt är rena miraklen???!!!
Här har jag gått år ut och år in och försökt polera och putsa utan att det någonsin blivit bra. Men så impulshandlade jag ett 2-pack mirakeltrasor och bestämde mig i dag för att inviga dem.

Alltså... Det är baske mig ett MIRAKEL!
Det rostfria glänser. Stenskivan glänser. Den frostade kökslampan av glas blev ren i ett nafs. Skåpluckorna är som nya. Och sist, men absolut inte minst - KÖKSFÖNSTRENA ÄR RENA!!! Utan att jag behövde slita med skrapa, trasor och tidningspapper.

Jag är så fascinerad att jag inte finner ord. Okej, ordbristen kan bero på att jag är ganska slut också vid det här laget av allt städande. Men ändå! Tänk att en simpel liten trasa för typ 14 spänn kan förändra ens liv. Trodde jag ju liksom aldrig när jag slet åt mig det där 2-packet på Ica häromsistens. Men än är inte undrens tid förbi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback