Shoppinghelg i Göteborg

Shit i havet vilken helg det blev!!!
Jag, syrran och mamma begav oss till Göteborg i fredags för en lång shoppinghelg. Och som vi har shoppat... Och shoppat, och shoppat... Och däremellan har vi ätit gott, druckit gott och skrattat så tårarna sprutat. Tre dagar av oavbrutet springande, inte konstigt att jag knappt kunde röra mig i morse när jag vaknade.

Nu är jag luspank. Men lycklig :) Och mot alla odds lyckades vi till slut, alla tre, hitta varsitt par stövlar/skor/stövletter eller vad man ska kalla dem.
Det har faktiskt varit en så lyckosam shoppinghelg att tjejen i kassan på snabbköpet inte kunde vara tyst. När vi hade införhandlat lite nödvändigt tilltugg i form av snacks (vi var i desperat behov av salt) tittade hon på oss och alla kassar vi bar på innan hon sprack upp i ett leende och sa:
- Vilken underbar dag ni verkar ha haft!
Och så tittade hon menade på alla påsar som vi bågnade under.
Och vi bara log till svar för vilken härlig shoppinghelg det blev i Göteborg!



Kommentarer
Postat av: Maria

JA herregud! Vad kul det var och jag blev inte lika pank som du men minst lika nöjd!Till och med glad att ni tvingade mig att prova alla dessa skor.... Kram och tack för en underbar helg!!!

2010-09-28 @ 21:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback