E.R.R.O.R.

Failed. Fiasko. Error i systemet. I TVÅ DAGAR!!!!

Alltså. Kan bara konstatera att jag inte är skapt för att göra ingenting. Eller okej. Ingenting att göra i total ensamhet är helt okej en dag. Till och med dag två. Men sen... Suck. Sen får jag krupp. Klättrar på väggarna. Surar. Vägrar absolut göra de få saker som man faktiskt KAN göra. Istället ger jag bara upp. Lägger mig raklång på rygg och bara låter tiden gå i hopp om att livet ska bli roligare.

Intelligent? Inte direkt va?

Men precis så har de två senaste dagarna sett ut i mitt liv. Det har stormat som f-n utanför kåken (och gör så fortfarande) och jag har suttit inne och inte tagit mig för någonting. Inte ens träningen. Inser ni då hur illa det är ställt? Jag är HELT SYSSLOLÖS I 48 TIMMAR/2 DYGN och lyckas inte ens ta mig i kragen och göra ett par ynka magövningar. Det är för sorgligt.

Men nu tycker jag mig ana ljuset i tunneln.
Det är fredag = jag kommer snart få sällskap. Ikväll väntar lite sociala aktiviteter, likaså imorgon. Någon har sagt att den hemska stormen ska avdarra och att det till och med kan bli sol i helgen. Tja, plötsligt känns livet lite lättare igen.

Kanske, kanske, kanske lyckas jag till och med ta mig an helvetesmaskinen under dagen. Jag lovar inget. Men om det funkar att trycka ctrl + alt + delete i min hjärna så kanske jag kan komma igång igen. Blir det error i hjärnkontoret är det faktiskt värt att prova en omstart. Håll tummarna för att det funkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback