Ingen solskenshistoria direkt

Det råder verkligen variation på vädret här nere i Polenlandet.

I söndags hade vi drygt 20 grader och sol. Och så blåste det. Men det var så fantastiskt att få uppleva känslan av VARMA vindar. Det känns som man blivit så van vid de isiga nordanvindarna att jag liksom fått för mig att blåst alltid är = kallt. Men så var det icke.

Vaknade i måndags av hällregn. Say no more...

I går sken solen igen. Varmt var det också. Låg faktiskt en halvtimme på solsängen och tankade ljusenergi. Sen gick solen i moln för resten av dagen. Ångrar mig bittert att jag inte gick ut i solen tidigare, men jag hade ju mitt träningspass på förmiddagen ;)

Och i dag. Tja, vad ska jag säga. Kanske "hej regn!". Känns ganska lämpligt eftersom det regnar ute. OCH blåser. Trist. Men jag ska nog få den här dagen att gå också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback