Livskarusellen snurrar

Japp. Jag vet. Det har varit innerligt tyst här inne på bloggen länge nu. För länge om ni frågar mig.
Men skrivmässigt är jag lite ur balans för tillfället så ni får ge er till tåls lite till innan bloggen snurrar på i sin vanliga takt.

Kan bara konstatera att den här sommaren inte blivit som mina somrar brukar. Jomen precis. Brukar. Jag är en oerhört hemskt tråkig vanemänniska så mina somrar tenderar att följa ett visst mönster om än med vissa variationer (läs: olika val av chartermål).

Men så blev det inte i sommar. På gott och på ont.
Förra veckan var dock helt fantastisk när vi hade huset fullt av gäster och dagarna (och halva nätterna) var fullspäckade med aktiviteter. Enormt roligt. Verkligen. Men frun i huset är inte riktigt van och stöp som en fura de timmar jag plötsligt fick för mig själv i söndags.

Nu snurrar dock livskarusellen igen i en nästan omänsklig fart. Har faktiskt lite svårt att hålla mig fast. Fullt upp dygnets alla vakna timmar den här veckan. Med både roliga och väldigt sorgliga ingredienser.
Håll tummarna för att jag klarar av att hålla balansen den här veckan ut så lovar jag att återkomma med nya tag och krafter i nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback