Morgonspark i modershjärtat

Sonen håller på att packa det sista i sitt pojkrum. Men han har fått ett litet dilemma. Mangafreak som han är så har han ju åtskilliga hyllrader med just mangaböcker. Nu på förmiddagen grubblade han över om de överhuvudtaget får plats i hans nya studentlya.

Efter en liten stunds funderande tog han ett beslut.
- De får nog stå kvar här. Jag kommer ju ändå hem om somrarna.

SOMRARNA!!!!!?????!!!!!
Fattar ni att det kändes som att få en rejäl morgonspark rakt in i ett stackars modershjärta???? Ungen har alltså inga planer på att komma hem förrän till nästa sommar, och vi är inte ens inne i september månad nu...

Jag tror jag drar ett täcke över huvudet och gräver ner mig i självömkan en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback