Mot helgen!

Jahapp. Då har jag stämplat ut. En söndagskväll och allt.
Det är något av det bästa med att jobba en hel helg - att man har en hel härlig ledig måndag att se fram emot!

Så jag har varit kvittrande glad nu i ungefär en halvtimmes tid.
Sen kom jag på det.
Jag är ju fullbokad i morgon.

Först har jag möte med dammsugaren. Därefter med skurhinken. Hoppas kunna smita emellan lite med ett angrepp mot smutstvättsviruset som sprider sig i rekordhastighet - och diskberget ska vi inte tala om.
Ser ut som att det blir en låååååång - ICKE ledig - måndag.

Suck.

Och dessutom har jag inte på något vis ombesörjt med julkänsla i det här huset ännu.

Nu måste fru Hedlund skärpa till sig. Så här kan vi ju inte ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback