Resan är bokad

Ha ha ha ha ha!!!! Sitter och skrattar gott för mig själv så här på nattkvisten, för nu är nästa veckas resa bokad och klar. Kan ni gissa vart den går?

Nix. Det blir inte Gran Canaria för 38 000.

Och nä. Det blir inte Teneriffa (som resebolaget ringde och erbjöd oss i går). Vi skulle få hosta upp typ 8000 extra och sen såg vi på väderprognosen att det ska regna och blåsa typ 14 sekundmeter (är det inte storm???). Kändes inte som någon höjdare så vi har avböjt erbjudandet.

Men resa blir det!
Håll i er nu! För nästa veckas resa går till...... POLENLANDET!!!!

500 spänn tur och retur och jag får äntligen användning av min fina julklapp - kabinväskan! Okej, känns som den är liiiiite för liten för en veckas packning, men maken tyckte att det var onödigt att kosta på min resa ytterligare en hundralapp för bagage (... I say nothing...).

Ja, vad säger man?
Det blir inte alltid som man har tänkt sig, men jag tror fakiskt det blir riktigt bra ändå. Och nu säger jag bara det senaste polska ord jag lärt mig:

Dobranoc!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback