Keep going on!

YES!

Jag klarade det! Har precis avverkat mitt tredje träningspass och är stolt som en tupp! I dag lyckades jag dessutom hålla mig kvar på maskinen i 30 minuter och belönades med att förlora 201 kalorier.

För en vanlig dödlig är min prestation säkert som en fis i rymden. Men ni ska veta att för mig är det här stoooort! Very very stoooort (som vi säger här nere i Polenlandet).

Dessutom kunde jag ställa in programmet med bergstoppar och hela fadderullan. Var inte så svårt som jag upplevde det i går. Bara stoppa in kontakten till HELVETESMASKINEN och så funkade displayen finfint.

Inser dock att jag har en bit kvar till dotterns fysik. Pratade med henne på skype i går (prisad vare den kommunikationskanalen!!!) och då hade hon också varit och tränat.
Skillnaden var väl att hon hade varit på gymmet 2,5 timme och sprungit en halv mil innan hon tog sig an ett zumba-pass (låter som nåt ur Lejonkungen om ni frågar mig) och därefter avrundade hon med ett core-pass (vad nu det är, men det låter astungt).

Nåja. Må hända att jag ligger i lä där, men det kan inte förta min absoluta lycka över att jag kanske, kanske, kanske är på G mot ett bättre och hälsosammare liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback