Konsten att se bättre

Jag har länge skjutit upp ett besök hos optikern. Men jag behöver verkligen gå dit och uppdatera mina glasögon och linser något snäpp.

Extra påtagligt blir det när jag är här i Polenlandet.
Soffan i vardagsrummet står nämligen typ 2 kilometer från 28 tums tv:n.
Eller nåja. Det känns så i alla fall.

I dag har vi åtgärdat mitt synproblem.
Näpp. Inget besök hos en polsk optiker.
Det blev istället en tur till tv-butiken och nu ståtar en ny, fin - och betydligt större - tv i vardagsrummet.

Maken är skitglad, och jag som var lite tveksam är nu villig att stämma in i hyllningskören.
För vilken tv-bild vi har!!! Och jag kan till och med läsa texten! Och som bonus kan jag nog skjuta upp optikerbesöket ytterligare någon vecka eller två :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback