Mums!

Maken lovad i dag att fixa middagen. Nöjd satt jag kvar vid tv:n och kollade på något uselt program om okända prinsar som levde "under cover" och deras jakt på kärlek.
Döm om min förvåning när maken senare ropade att maten var klar.

På bordet stod de allra läckraste av löjromstoastar (med den allra finaste löjromen "importerad" från Kalix) och till det serverades champagne.
Sedan blev det fläskfilé och potatisgratäng.

Jag är så mätt att jag snart spricker.
Ikväll ska jag lära mig hur den nya träningsmanicken fungerar. En sak vet jag dock redan. Den har en display som visar hur många kalorier man bränner medan man står där och trampar.
Undrar just hur länge jag måste träna för att kvitta bort den här måltiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback