Så det så

Alltså. Varje gång jag får ett infall att skriva ett nytt inlägg här på bloggen så kommer jag på mig själv med att det antingen handlar om mina tankar på ett hälsosammare liv - eller om någon detalj hur det är i Polenlandet.
Och då skriver jag inget här i bloggen.

Jag tänker: Hur kul är det på en skala att läsa om mina banala Polackupplevelser och min superduper-usla fysik och magen som bara växer sig större i takt med chokladpralinsintagen? Nä. Precis. Inte kul alls.

Så därför har jag inte skrivit så mycket som jag hade tänkt.
Men i morse slog det mig.
Det är ju MIN blogg. Den handlar ju om MITT vardagsliv och MINA simpla upplevelser.

Så nu utfärdar jag en allmän varning!
Hädanefter kommer jag frossa i viktfunderingar och polska missöden. Så det så.
Den som inte vill läsa är härmed också varnad.
Så det så.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ser mig som varnad men jag kommer fortsätta läsa ändå! Ger mig många goda skratt.

2011-01-12 @ 22:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback