Älskar Trygg Hansa

Sitter här och skäms lite...

Hann ju elda upp mig lite i förra inlägget och triggade i gång ännu mer efter det.
Då ringde handläggaren för mitt ärende på Trygg Hansa. Allt var fixat och klart. Pengarna kommer på kontot inom 3-5 arbetsdagar.

Gissa om jag blev glad!!!!!!! Nu kan vi köpa en tv!!!! Se på House och Grey´s igen! Eller... Det kanske är säsongsuppehåll. Men ändå! Jag ska bli med tv! Wohooooo!!!

Men jag skäms.
Skäms jättemycket för alla onda tankar jag hann tänka en kvart.
För hon på Trygg Hansa var supertrevlig, verkligen hjälpsam och ju trevligare hon var ju mer steg skäms-rodnaden på mina kinder. Tur att hon inte såg det, och tur att hon inte kunde läsa mina tidigare tankar. Men jag skäms ändå - fruktansvärt.

Om jag fortfarande överväger att byta försäkringsbolag? Skulle inte tro det va! Snälla snälla Trygg Hansa ska fortsätta få våra pengar så länge de är så här tillmötesgående och hjälpsamma när man faktiskt behöver dem.

Nähä. Här kan jag inte sitta och skämmas längre. Måste hitta en nödplan för något helt annat.
De muffins jag bakat och precis tagit ut ur ugnen kan jag använda till att slå ihjäl kvällens gäster med, om jag skulle vilja. Hur kan ett muffinsbak gå så åt h-vete??? Och ingredienserna hemma är slut. Shit. Blir stressigt nu.
Men ändå. Jag ska bli med tv igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback