Fest, fest, fest...

I helgen som gick var det 100-års kalas och avskedsfest.

I går var det 150-års jubileum.

På lördag vankas det bröllop.

Och nästa vecka tar fyra närstående ungdomar studenten, varav den ena är sonen = fest och studentmottagning.


Alltså. Det här måste vara skälet till att jag bör fixa en bättre fysik. Typ atletträning eller nåt. Har bara betat av två av festpunkterna ovan och jag är redan helt slut. Och fötterna ska vi inte tala om! Blåsorna under mina fotsulor är inte att leka med. Hade kanske varit genomlidligt om jag inte visste att jag på lördag ska kränga på mig ett par nya skor med klackar... Och jag är verkligen USEL på att stolpa runt i högklackat och törs inte ens tänka på hur det kommer se ut när jag inte bara ska försöka vingla så lite som möjligt utan dessutom parera den värsta smärtan från när blåsorna under fötterna spricker.

Men det är onekligen VÄLDIGT roligt att träffa massa härliga människor, skratta och ibland dansa lite. Så jag KAN INTE klaga på att det är mycket festligheter just nu. Men som sagt, lite mör börjar jag ändå känna mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback