...och julen varar in till påska



Jag älskar min son - tro inget annat.
Men ibland undrar jag hur han tänker.
Det är säkert två månader sedan jag började tjata om att han skulle plocka ner julpyntet i sitt rum.

Och jo, men visst.
Han HAR plockat NER det.
Från hyllor, fönsterbrädan och byrån.
Nu står tomtarna på golvet istället. Lite smått inklämda mellan hårddisken, datorbordet och tomma godisförpackningar.

Hur tänkte han nu?????

Häromdagen när jag körde in i kvarteret upptäckte jag dessutom - utifrån vägen - att han har adventsstjärnan kvar i fönstret!

Nåja. Nu har han fixat det också. Eller vad har man annars persienner till?


Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHA! Klockrent! Heja Sebban

2011-03-06 @ 08:26:32
URL: http://sandraeh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback