Den här vill jag ha och ingen annan!

Jag har spanat runt i flera månader, men inte hittat någon som kommer i närheten av att konkurrera med min nuvarande kärlek. För liten, för gubbig, för patetisk, för tråkig - eller (vilket inte är ovanligt) för dyr.
Till slut hade jag nästan gett upp hoppet.

Men så plötsligt hittade jag den! Bilen som ska bli min. Den här ska jag bara ha.

Det som grämer mig är att den inte lanseras i Europa förrän i november. Känns surt.
Undrar om man kan förboka en ändå, redan nu? Jag behöver inte provköra, har redan läst allt jag behöver veta.

Men jag ska inte ha en vit.
Min ska vara röd.
Glänsande röd.
Så att skilsmässan från min kärlek i dag inte blir för smärtsam.

Nu längtar jag nästan till hösten!

 








En ny Beetle...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback