Dagens lärdom(ar)

Alltid lär man sig något...

I dag har jag lärt mig att det är oskönt att flyga när bihålorna är totalt igentäppta. Riktigt jädrans sket-oskönt faktiskt.

Jag har också lärt mig det olämpliga med att glufsa i sig två enorma kaviarmackor - efter att man snutit snor åtta timmar i sträck. Ni vet den där illröda överläppen som infinner sig efter ett par snyttimmar (alltså mellanrummet mellan näsan och munnen kan man förenklat säga) - den gör det jäkligt ont att få kaviar på.
Eller rättare sagt, inte ont. Mer som om en driljard pissmyror attackerat precis från överläppen och upp till snoken. Det sviiiiiider något så in i h... Ja, alltså... Det är oskönt helt enkelt.

I know! Nu tänker ni: varför åt hon då TVÅ stora mackor med kaviar om det gjorde så ont?!?!?
Men se det gjorde jag inte! Jag åt inte - läs igen. Jag G.L.U.F.S.A.D.E!!! Eller hetsåt är också en korrekt beskrivning.
Alltså var mackorna i princip redan nere i magen när svidattacken kom.
Men nu vet jag bättre. Till nästa gång. Kaviar och bonnförkylning i kombination går bort.

Och så har jag lärt mig att jag ALLTID bör ha idomin-salva hemma (vilket jag trodde jag hade men inte hade).
ALLA andra salvor i det här huset sviiiiiider!!!! Jag lovar. Jag har provat. Har bara xylocain-salvan kvar att testa - och om den inte bedövar så tänker jag kräva pengarna tillbaka.

Tja. Det var väl vad jag lärt mig i dag. Typ.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahahahahahaaaa!!!!!!!!! Okej........ Duktigt där! Men bra att man lär sig!!

Kram kram! <3 <3

2011-10-27 @ 08:46:16
Postat av: Ida

Men! Jag skrev Ida, jaja, det var från mig :) <3

2011-10-27 @ 09:06:57
Postat av: Lillan

Ja du Ida, till och med en gammal favoritmoster kan lära sig något nytt ;-) Kram kram!!!

2011-10-27 @ 18:54:59
Postat av: Ida

Haha!! Såklart! Man lär sig saker hela tiden! Det är bara man själv som stannar lärandet.

Haha, ses i kväll! Kramizz :)

2011-10-30 @ 12:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback