Julklappsshopping

Sådärja.
Då är det bokat.

Dagen då jag och lillesyrran ska genomföra vår årliga julklappsshopping i Stockholm.
För säkerhetsskull har vi lagt in en "reservdag" i almanackan också. Om vår ursprungliga plan av någon anledning skulle skita sig.

Jag äääääälskar den här dagen! Trots att jag vet att mina armar kommer få något av en orangutang-look och värka i en vecka efteråt (av allt bärande på kassar) så finns det få saker inför julen som jag älskar mer än den här dagen.

Åh, vad jag är lycklig för att vi lyckats boka in det i år igen!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tänk att jag känner lika dant!

2011-10-07 @ 10:05:21
Postat av: Ida

Hahaha, jaha ja! Där ser man!!! Hahaaha <3<3<3

Julklappar sa du? Jag ska röva mammas kalender och kolla vilket datum! Sen vet jag vad alla ska få!! Hahaha!! Jag ska kolla vart hon gömmer dem...... Hahahaah! Nej då blir det inget kul! <3

2011-10-27 @ 15:29:59
Postat av: Lillan

Nä precis. Fy dig om du tjyvklämmer på paketen! Då kanske tomten inte kommer :(

2011-10-27 @ 19:01:59
Postat av: Ida

Oh Neeej!!!!! Tomten är ju höjdpunkten på julafton..... Jag lovar och svär på att inte tjyvklämma på paketen och jag hoppas verkigen att tomten ser det här!

(..men höjdpunkten är kanske gemenskapen... men det behöver inte tomten se) :)

2011-10-30 @ 12:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback