En strimma ljus

Utan att överdriva tror jag att i princip alla runt omkring mig (kollegor, vänner, bekanta och släktingar) varit drängförkylda eller haft influensa under den gångna vintern och nu in på vårkanten.
Men jag har förvånat konstaterat att det aldrig drabbat mig.
Förrän nu.
Och det blev den mest udda bonnförkylning jag någonsin varit med om. Allt i ett liksom. Det började med sådant hiskeligt halsont att jag befarade att jag fått halsfluss. Bara för att en morgon senare vakna helt okej i halsen, men med sådan öronvärk att jag trodde det nalkades öroninflammation. Men se! Morgonen efter var öronen okej, men då hade allt satt sig i luftvägarna. Och sedan vips - övergick det till att säga hej till bihålorna.
Jag har aaaaaldrig varit med om en mer komplett dunderförkylning. Däckade totalt.
Nu ska man väl inte ropa hej ännu. Men jag tror, peppar peppar, att det vänt nu.
Håll tummarna för att jag har rätt - jag har inte tid med sånt här skit längre!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kryat på dig än?

Har du aptråkigt någon gång kan du ta dig an min utmaning... Kram!

2012-04-25 @ 22:27:12
URL: http://sandraeh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback