Gör om. Gör rätt!

Sådärja. Nu ska dagens gäster iallafall få lite dessert.
Va? Tycker ni det ser ut som en repris från i går? Det är det INTE! Jag fick nämligen lite klagomål från "någon" igår. Kunde inte begripa varför. Men precis när jag lagt mig på huvudkudden slog det mig vad jag gjort för fel. Av tre ynka ingredienser lyckades jag ta fel på en...

Ja ja. Så kan det gå med fru Hedlund vid spisen. Så i dag gör jag om och gör rätt. Hoppas jag...

Man skulle kunna säga att dagens dessert är "same same but different".


Kommentarer
Postat av: Sophie

Vad gick fel..?

2012-04-11 @ 22:06:51
Postat av: Lillan

Hrm... Som sagt, bara en liten detalj ;-)

2012-04-12 @ 18:20:11
URL: http://lillanhedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback