Öststatsträning

Det är helt absurt. Men i morse gick jag upp klockan 05:45, bara för att hinna TRÄNA innan jobbet!!!

Ja, alltså. Jag skulle ju inte träna klockan 06:00. Men jag behöver min morgonstund för att komma igång.
Ni vet - kaffe, macka och tidning. Sedan påtår och webbläsning.
Därefter var jag ju tvungen att äta RIKTIG frukost för att orka med just ett fyspass.

Och fysiskt blev det vill jag lova.
I dag fick jag prova ett riktigt öststatsträningspass med anor från 1700-talet!
Hört talas om Gyros? Kettlebells då? Sak samma. Det är typ kanonkulor med handtag som man använder som redskap för att träna hela kroppen. Såååååå roligt!!!! Och VANSINNIGT jobbigt.
Och så det vanliga styrkepasset och flåsövningarna ovanpå det.

Sedan skynda hem till gröttallriken, dusch och iväg för att jobba ett hederligt 11-timmars pass på jobbet.

I bilen på väg till jobbet började jag faktiskt skratta högt. Jag kan inte låta bli att tycka det är sanslöst roligt. Fattar ni att det här plötsligt är en helt vanlig måndag i mitt liv? Att det här är mitt liv nu? Jag måste nypa mig i armen för att förstå att det är sant (kanske därför det dykt upp lite konstiga blåmärken... hrm....).

Och i går åt jag en avocado till förrätt! I väntan på att fisken i ugnen skulle bli redo att ätas.
Man tror inte det är sant.

Jag älskar mitt nya liv. Det gör jag verkligen. Men nu behöver jag banne mig sova.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbert! Avokado är gott. Ja fisk oxå. Kram

2012-02-24 @ 21:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback