Tack Lisa!

Där Telia brister i anonym kundservice i telefon, där täcker onekligen Lisa Arvidsson upp med råge i sociala medier.
Som typ i den här oansenliga lilla bloggen jag har.

Lisa verkar onekligen lite mer hemma på det här med datorer än vad jag är. Hon lyckades till och med hitta mina bortkastade blogginlägg om firman hon jobbar på. Bra jobbat Lisa :)!

Nu ska jag prova dina goda råd och så återkommer jag på det sätt du bett mig om.
Men sitt för i jösse namn inte vid datorn och vänta nu hela helgen, vi ska hjälpa svärmor att flytta först. SEN ska jag följa dina råd.

Trevlig helg på dig Lisa! Tja, och alla ni andra också förresten :)

Kommentarer
Postat av: Lisa Arvidsson

Hej igen!

Vad kul att du gillade min kommentar : )

Och jag får väl lova att hålla mig borta från din blogg under helgen då, från och med nu! ; )

Ha en trevlig (flytt)helg du också!



//Lisa Arvidsson

Telia kundservice

2012-03-16 @ 18:14:18
URL: http://www.telia.se/kontakt
Postat av: Lillan

Hej Lisa på Telia (var tvungen o lägga till det där sista så du hittar min kommentar ;)!

Men vill bara säga att det där dokumentet/frågeställningspappret inte går att skicka. Har provat två ggr och den "laddar upp filen" i 20-30 minuter utan att något händer. Men för din info: Jag ska prova med ny router :) Tack ändå för support! Jag skriker igen om det inte funkar... ;)

2012-03-18 @ 18:51:09
Postat av: Lisa Arvidsson

Hej igen!

Men vad underligt att det inte fungerade! Jag testade för säkerhets skull härifrån och då kom det fram. Kanske ett tillfälligt fel igår? Eller så är det för att jag använder Internet Explorer och du använder en annan webläsare?

Jag försöker hålla koll på bloggen i alla fall, oavsett om formuläret går att skicka eller ej : )



//Lisa

2012-03-19 @ 19:14:55
URL: http://www.telia.se/kontakt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback