Nya brillor

När sonen var på synundersökning hos optikern förra veckan passade jag på att prova mig igenom hela butikens sortiment av bågar.

Jag har letat i snart ett år, men det spelar ingen roll hur många gånger jag testar såna där stora mörka bågar. De passar nämligen aldrig på mig.
Men till slut hittade jag ett par helt andra som jag gillade, dessutom i en stil som är lite annorlunda för mig. Så jag slog till och beställde dem innan jag åkte till Polenlandet.

Sedan har jag i två veckors tid försökt förklara för maken hur de ser ut. När Solsidan dök upp i tv-rutan såg jag dem direkt....
"Det är såna där brillor jag köpt. Såna som Ove Sundberg har", muttrade jag.
Maken såg inte allt för imponerad ut kan jag väl säga. Och helt ärligt blev jag ganska stressad själv.

Men nu har jag hämtat dem och med lite övning kan jag nog vänja mig. Eller vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är ursnygg i dem! Passar verkligen jättebra!

Svar: Du e väl för snäll :)! De är supersköna att ha på sig, men jag studsar fortfarande varje gång jag ser mig själv i spegeln...
Lillan

2012-09-10 @ 11:15:25
URL: http://sandraeh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback