Vilken pärla va?

Den är så söt så man vill krama om den. Och samtidigt tuff. Dessutom har den lite under huven (fram, inte där bak som förr i tiden).

Japp. Vår nya bil har kommit! Eller vår och vår... Rent formellt är det makens tjänstebil, men såna detaljer stör mig inte.
Ovanligt bilval för en vuxen karl? Jo. Kanske. Det är iallafall första gången någon tar ut en sån på firman där maken jobbar. Men det stör inte oss! Tvärtom! Det är ju roligare att slippa stöpas i samma form som alla andra.

Och idag har vi provkört pärlan! Fantastisk bil! Och gissa vad? På instrumentpanelen finns ett tidtagarur!! Det måste väl betyda att man får gasa lite extra va? Det tror jag :-)

Den matchar dessutom både min tjocka vinterjacka OCH min tunna skinnjacka. Alltså. Man skulle ju kunna tro att jag valt bilen själv...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur tuff som helst! =) Klart att tidtagaruret betyder att man ska gasa mer!

2013-01-26 @ 20:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback