Terapi

Hej bloggen.
Det är svettigt i dag. Inte bara för att det är en strålande varm och vacker sommardag, jag har tillbringat ett par timmar vid ugnen också...

Jorå. Tänkte jag skulle baka lite kakor. Min nya terapiform. Hittills har jag fixat små mördegskakor med chokladtopp, jordnötskakor (som ska få någon kolafyllning om jag klurar ut hur man får styr på burken med kondenserad mjölk), chokladmuffins, cupcakes och så är chokladpajen på G.

Behöver bara en liten paus nu.
Och mer bakplåtspapper och ägg. Det har jag skickat P för att fixa.

Imorgon ska jag förgifta den stackars familjen med mitt påhitt. Tur att mormor lovat ta med bullar. Då vet vi att det finns nåt ätbart till fikat iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback