Full fart

Hej bloggen!
Tänkte bara berätta att vi är hemma nu. Ja, på hotellet alltså. Inte i Sverige.
Kändes inte som en självklarhet när vi susade fram på flaket på en sån där tuc-tuc taxi.
Fort gick det. Säkert 90 knyck. Inte den bästa kombinationen med ett par Mai Tai i magen..

Men vi hade ju inget val. Okej. I resebeskrivningen stod det att avståndet till byn är en "frisk promenad". Men va f-n. 2 mil, är inte det typ ett halvt maraton??? Det är iallafall längre än mellan Nykvarn och Södertälje, och det ska till en jädrans massa Mai Tai om jag ska få för mig att gå den sträckan.

Så det blev en tuc tuc. På liv och död. Och det var egentligen bara det jag ville säga - att jag lever. Och att Mai Tai drinkarna är suveräna här. Om ni undrar.
Godnatt! Imorgon är en ny dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback