All in på säsongspremiär

Godmorgon bloggen!
Har precis vinkat av P som har åkt med en kompis för att spela lite golf. Säsongspremiär för P.

Eftersom det inte blev så mycket spel under åren i Polenlandet så behövde P investera i några saker inför dagen. Typ bollar (var tar de vägen hela tiden?) och skor.

Av en händelse hittade jag en smäck som exakt matchade P:s byxor och säga vad man vill, men P är inte orolig över att gå "all in" när han ska göra nåt!
Älskar det!!!

Själv ska jag vila en stund på soffan. Se om jag kan bli av med slutresterna av tredagarsmigränen och den galna magkatarren som bestämde sig för att ta udden av helgens trevligheter. Sånt gör mig less...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback