Uppslukad

Godmorgon bloggen!
Jag har blivit uppslukad. Kallas tydligen också för förälskelsestadiet. Nä. Jag har inte gjort mig av med P. Jag har börjat träna. IGEN!
 
Varje ledig dag, när jag inte jobbar, tränar jag. Det låter mer än det är. Men jag är helt uppslukad. Och hyggligt ledbruten. Och lite lite sur över att effekten på min mage inte märks det ringaste. Ja, bortsett från smärtan då.
 
Men jag tänker inte ge upp! Vägrar åka på bikinisemester en gång till och få vänliga blickar från okända människor som verkar tro att min mage innehåller något annat än god mat och dryck. Och de där "hålla-in-trosorna" ger en vedervärdig känsla av tarmvred.
Så. Ja. Det ska bli andra bullar hos fr Hedlund nu. Eller mer, inga bullar alls. Så kan man väl säga.
 
Tur att jag har en PT som välkomnar mig med öppna armar varje gång jag rullar in på träningen.
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback