Myslördag

I morse vaknade vi av att cirkusen kom till stan och slog ner sina tältpålar ett stenkast från vårt hem.
Lite mysigt faktiskt (får väl äta upp det när det blir cirkus för 104:e gången).

Ett par goda vänner dök in på fika och lite senare kom sonen och hans flickvän förbi. Med sig hade de ett förtjusande litet gosetroll!

Och när de hade gett sig av kom dottern med pojkvän på middag. Mycket trevligt!

Jag har funderat mycket på senare tid på var jag ska hämta min kraft och energi. Idag tror jag att jag fick svaret. Det är sådana här dagar, underbara soliga lediga dagar med människor jag älskar som ger mig lugnet och glädjen tillbaka. Tack alla fina ni!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback