Peppad!

I morse när sommarsolen började steka (inte klokt att man kan skriva det i april!!!) så lyssnade jag på ett gammalt vinterprat på radion. Typ sommarpratare, men på vintern. Ja, ni hänger med va?

I vilket fall var det Martina Haag som pratade om löpning. Jädrar vad pepp jag blev! Hennes inställning kändes preciiiis som min! Och första gången hon stack ut o sprang gjorde hon det i 12 minuter - i maklig lunk i nerförsbacke. Gången därpå satsade hon på att klara 13 minuter...

Alltså. Om ni undrar så har jag rotat i garderoben idag. Och funnit lämplig klädsel. Imorgon är det jag som smyger in i skogen för en löparrunda! Jag tänker gå ut mjukt. Allt över sex minuter är ren och skär vinst! 

Nu kööööör vi!!!!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Woho! Härligt! Har du läst boken? Läste ut den på en kväll! Skrattade hysteriskt emellanåt och Johan undrade vad jag höll på med...

Svar: Jag hoppas kunna läsa den i helgen :)!
Lillan

2014-04-28 @ 09:36:06
URL: http://sandraeh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback