Frisörbesök

Det är kaos på jobbet just nu. Det är nämligen en byggarbetsplats. Vi huserar på två våningar men ska snart samsas på ett. I den röran ingår att bila bort trappan... Ja, och täppa till trapphuset.
Det låter vedervärdigt!
Så det är hörselkåpor som gäller. Skitenkelt att prata i telefon eller med kollegor. Not!

Idag smet jag iallafall i tid från bygget för att åka till världens bästa frisör och klippa mig lite. Skönt!

Sen fick det bli lite äppelplockande på kvällskvisten. Två äppelkakor blev resultatet. En ska jag förgifta kollegorna med imorgon och en har jag och P frossat i ikväll.

Och nu: godnatt.


Blir snart galen och lomhörd på jobbet.


Terapi. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback