Freeport

Vi kunde inte låta bli...
Det blev en tur till Freeport (outlet) utanför Göteborg också. Alltså. Vi var ju faktiskt i krokarna. Nästan...

Förra året köpte vi så underbara påslakan här, så vi köpte ett nytt set idag och håller tummarna för att de är lika fina och sköna.

Och så hittade jag ett par underbara stövlar, rejält nedsatta i pris. Nu är jag ju ingen gummistövelperson direkt, men jag får väl bli!

Sedan blev det gasen i botten raka vägen hem! Eller nåja. Vi stannade i Mariebergs köpcenter på vägen... Men det var faktiskt mest för att äta. Att jag snubblade på ett par skor kan ju inte jag rå för...

Lite kul var att jag sedan slog min mor en signal. Visade sig att de befann sig på samma väg, bara minuter framför oss! Så vi körde ikapp och fick en liten träff med dem också innan vi styrde vidare.

Nu är vi hemma.
Känns som vi varit borta i veckor! Men vi åkte ju faktiskt i måndags förmiddags. Har iallafall varit ett par ljuvliga dagar, med massor av fina upplevelser.


Här slog vi ihjäl ett par timmar idag!


Visst är väl mina nya röda stövlar supersöta? Jag ska ha dem när jag plockar äpplen i höst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback