Ledbruten


En fjärdedel avklarad - på första häcken... Vi har fler!

Jag har så ont att jag inte vet hur jag ska stå eller ligga.
I morse fick vi den fenomenala idéen att ta tag i en av våra häckar. Den är typ 2,5 meter hög, så vi behövde ställning för att nå.

Som vi har slitit....
Vi började i morse och var inte klara förrän vid 17-tiden. Heeeela dagen har vi klippt, klättrat och sågat.

Min snälla pappa var på besök igår. Han har jobbat som trädgårdsmästare och berättade att vi skulle ta bort lönnarna som vuxit upp i häcken. Så det har vi gjort också. Där blidde det stora hål...

Nåja. Vi är så snuskigt nöjda med oss själva så det är inte sant. Men vi kan som sagt inte röra oss. På riktigt. Och huvudet spränger och P som har problem med en arm kommer troligen vara förlamad imorgon.

Hur - och när - vi ska orka med nästa häck står skrivet i stjärnorna. Gissar att det dröjer...


Är man sjuk när man tar bild på en häck och är lite ledsen för att man glömde ta "före-bild"? Då är jag sjuk. Och ledbruten.


Vi var sååå duktiga och klippte fram trafikmärket också. Ja, det är vi väl skyldiga till att göra, men ändå! Da da!



P skrattade högt när han kom in i badrummet och såg att jag bokstavligen bara klivit ur kläderna och sedan inte klarat av att böja mig för att ta upp dem... Så nu blir de väl liggandes där ett par dagar till värsta värken ger sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback