Rastlös man

Medan jag jobbar njuter P av en ensam semestervecka hemma utan mig.
Eller... Han verkar faktiskt ganska rastlös  om jag ska utgå från de små sms med bilder som regelbundet skickas till mig (han skickar ALDRIG sms i vanliga fall).

Nåväl. Jag får små uppgifter om hur långt och vart dagens cykel- eller långpromenad gått, små illustrationer på vårt hus, förslag på fasadskylt till hemmet och så är han i full färd med att skapa etiketter. Såna som ska sättas på all saft och sylt som tydligen ska tillverkas i det här hemmet.

Hrm... Kanske ska gå ut och plocka av bären så att etiketterna kommer till användning ;)


Joråsåatt... Vi har egen tillverkning på gång. Eller iallafall etiketten...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback