Sommarhäng

Tre veckor in på semestern och vi har fortfarande knappt tagit oss utanför tomtgränsen!

Fast häromkvällen spatserade vi ner till ett par vänner (bokstavligen ett stenkast hemifrån oss) där vi blev bjudna på middag. Lyx!

Kvällen efter kom en kollega och vän med make hem till oss för kompensationsmiddag. Vi råkade liksom krascha hennes bil för ett par månader sen... Jorå. Det gick på försäkringen, men det var så ångestfyllt ( för mig och P, hon tog det coolt) att det tog lång tid innan jag kunde skämta om det.

I vilket fall som helst så lovade vi dem en middag - och det blev en fantastiskt trevlig kväll med mycket champagne och så testade vi vinet som intogs på Nobelmiddagen. Mmmmmm....

Och det var så varmt!
Vi satt fortfarande ute vid halv två på natten och då var det 23 grader!!!!
Typ vid den tidpunkten började jag (som utlovat) sjunga lite Ledin...
När jag hämtade morgontidningen dagen efter låg en lapp i lådan om erbjudande till en sångpedagog...

Joråsåatt...

Idag har sonen med flickvän och lilla hunden varit på besök. Supermysigt!!!! Fick bli en grillmiddag med dom också.

Jag älskar livet när det är så här!


I solen efter första flaskan champagne...


Jag och P tog tidigare idag en långpromenad till mormor där vi fick lite fika innan vår promenad gick hemåt i värmen.


Sötnosen på besök.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback