Spetsar i fönstret

Jaha. Första jobbdagen avklarad. Vet inte när jag kände mig så väck senast.
Vaknade gjorde jag iallafall i morse - typ 03.30!!! Var helt dyngsvettig och kunde inte somna om. Så till slut gick jag upp.

När jag lite senare promenerade till jobbet var det ljust och helt underbart. Så kommer det inte vara vid samma tidpunkt om några månader... Bävar redan!

P har ju fortfarande semester och har varit kreativ här hemma. Han har byggt ett "extra fönster" men istället för glas har han satt fast en spetsgardin - och vips har vi fått ett myggnätfönster till sovrummet!

Blev jättefint!


När man öppnar fönstren på kvällen sätter man bara in spetsgardinramen.
Den här är helvit, även om blommorna ser grå ut på bilden.
Blev såååå bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback